loading...
هواداران لیورپول
ALIREZA.F بازدید : 7 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)



سه باشگاه لیورپول ، رئال مادرید و منچستر یونایتد در نظر دارند تا رایان گالد هافبک 18 ساله اسکاتلندی را به خدمت بگیرند . لیورپول اعلام کرده است که با این بازیکن تا سال 2017 قرار میبندد .

وی اولین بازی ملی خود را در سن 16 سالگی انجام داده است . روزنامه ملی اسکاتلند وی را بهترین بازیکن آینده دار اعلام کرد .

ALIREZA.F بازدید : 9 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)



لیورپول دیروز با نتیجه 5 بر 0 تاتنهام را در هم کوبید و به رده دوم لیگ بتر انگلیس صعود کرد در این دیدار که استیون جرارد به دلیل مصدومیت حضور نداشت لوئیز سوارز بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود وی در این مورد گفت :

از این پیروزی خارج از خانه خوشحال هستم و در این بازی از فرصت ها نهایت استفاده را کردیم و 5 بار دروازه حریف را باز کردیم امیدوارم در بازی های آینده هم به همین صورت و با اقتدار ظاهر شویم و نتایج خوبی را برابر حریفان بزرگ خود کسب کنیم .

به بازوبند کاپیتانی توجه نداشتم چرا که در لیورپول تنها یک نفر کاپیتان هست و او هم استیون جرارد است . آنچه برای من اهیمت داشت پیروزی لیورپول بود و البته باید این را بگویم از بستن این بازوبند خوشحال شدم چون لیورپول نمایش خوبی داشت و من هم در آن سهیم بودم و همیشه سعی دارم تا هرچه در توان دارم برای لیورپول صرف کنم و گل زدن در هر بازی هدف من است و برای رسیدن به آن از جان مایه می گذارم . در آیند هم امیدوارم به پیروزی برسیم باید با تیم های بزرگی جون منچستر سیتی و چلسی بازی کنیم تلاش می کنیم تا همچون بازی امشب ظاهر شویم .


ALIREZA.F بازدید : 6 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)



لوئیس آلبرتو سوارز دیاز متولد ۲۴ ژانویه ۱۹۸۷ در شهر شالتوی اروگوئه است.
علاوه بر زبان مادری اش٬ اسپانیولی٬ به زبان هلندی نیز مسلط است.
راست پا است.
توانایی بازی در نوک حمله و گوشه زمین را دارد.
قدش ۱۸۱ سانتی متر و وزنش ۷۰ کیلو گرم است !
پدر لوئیس 7 فرزند داشت . او در خانواده ی فقیری متولد شده بود . او از ابتدا به فوتبال علاقه داشت . وقتی به سن نوجوانی رسید پدرش خانواده ی خود را ترک کرد و لوئیس به باشگاهی محلی رفت تا بتواند از راه فوتبال چند سکه ای برای خانواده اش در بیاورد...اون وضع مالی خوبی نداشت.یک زندگی پر از فداکاری...اولین بار اون از حضور در تیم ملی جوانان اروگوئه منع شد زیرا توان خرید یک جفت کفش را نداشت....
وقتی او 15 ساله شد با دختری 13 ساله به اسم سوفیا آشنا شد . او با هر پسری که قصد نزدیک شدن به سوفیا را داشت درگیر میشد ! لوئیس به او پیشنهاد دوستی داد و سوفیا هم قبول کرد .
سوفیا برای او همه چیز بود . مسئولان استعداد یابی تیم ناسیونال اروگوئه او را وقتی 18 سال داشت دیدند و پسندیدند و خریدند . لوئیس همیشه به تنهایی تا دیرهنگام تمرین میکرد ولی سوفیا همواره با او بود . سوفیا همیشه او را تشویق میکرد . سوفیا همیشه از او میخواست آرام تر باشد و پیشنهاد او تنها چیزی بود که سوارز نمیتوانست آن را رد کند . او به لوئیس اعتماد به نفس میداد . پس از یک سال خانواده ی سوفیا تصمیم گرفتند به اسپانیا و بارسلونا بروند . لوئیس دیوانه شده بود ، او فوتبال را ترک کرد و به یک معتاد خیابانی تبدیل شده بود !!! این بدترین زمان برای لوئیس بود . او حتی به خودکشی فکر کرده بود . روزی استعداد یاب ناسیونال پیش او آمد و پرسید چرا فوتبال را ترک کرده است
سوارز جواب داد شانس به بارسلونا پرواز کرده است و او بدون سوفیا هیچ امیدی به زندگی ندارد . پیرز استعدادیاب ناسیونال به او گفت تنها راه رسیدن به سوفیا بازی در اروپاست . این حرف او را تغییر داد . لوئیس به مانند یک انفجار به فوتبال بازگشت . در یک بازی دوستانه مقابل یک تیم هلندی او دو گل حساس زد و باعث شد نتیجه ی آن بازی 2-0 شود . سپس او با هفتصد و پنجاه هزار پوند به خرونینخن پیوست . او در آنجا درخشید و با 7.5 میلیون پوند به آژاکس پیوست . او یک ستاره بود . او بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست آورد . بیش از 100 گل به ثمر رساند . سوفیا هنوز در اسپانیا بود . پس از 5 فصل حضور در هلند او خانواده اش در اسپانیا را ترک کرد و دوباره داستان عشقی آنها از سر گرفته شد . فوتبال چیزهای غیر قابل ممکن را برای او ممکن کرده بود .
حالا لوئیس عشقش را داشت و در سال 2009 با هم ازدواج کردند . آنها یک دختر و به تازگی یک پسر دارند . همه در اروگوئه به او اسطوره میگویند . یک استادیوم در کشورش به نام او وجود دارد . همه در اروگوئه به خاطر او هوادار لیورپول هستند ! او یک بار گفت " همه ی چیزهایی که هست به خاطر بازگشت سوفیاست."
همه به افتخار لوئیز دست بزنن
   

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 1,063