loading...
هواداران لیورپول
ALIREZA.F بازدید : 9 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)



لیورپول دیروز با نتیجه 5 بر 0 تاتنهام را در هم کوبید و به رده دوم لیگ بتر انگلیس صعود کرد در این دیدار که استیون جرارد به دلیل مصدومیت حضور نداشت لوئیز سوارز بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود وی در این مورد گفت :

از این پیروزی خارج از خانه خوشحال هستم و در این بازی از فرصت ها نهایت استفاده را کردیم و 5 بار دروازه حریف را باز کردیم امیدوارم در بازی های آینده هم به همین صورت و با اقتدار ظاهر شویم و نتایج خوبی را برابر حریفان بزرگ خود کسب کنیم .

به بازوبند کاپیتانی توجه نداشتم چرا که در لیورپول تنها یک نفر کاپیتان هست و او هم استیون جرارد است . آنچه برای من اهیمت داشت پیروزی لیورپول بود و البته باید این را بگویم از بستن این بازوبند خوشحال شدم چون لیورپول نمایش خوبی داشت و من هم در آن سهیم بودم و همیشه سعی دارم تا هرچه در توان دارم برای لیورپول صرف کنم و گل زدن در هر بازی هدف من است و برای رسیدن به آن از جان مایه می گذارم . در آیند هم امیدوارم به پیروزی برسیم باید با تیم های بزرگی جون منچستر سیتی و چلسی بازی کنیم تلاش می کنیم تا همچون بازی امشب ظاهر شویم .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 1,106