loading...
هواداران لیورپول
ALIREZA.F بازدید : 4 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای لیورپول توانست جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر جزیره را از آن خود کند.

پس از ناکامی او در دریافت جوایز فصل ۲۰۱۳ - ۲۰۱۲ لیگ برتر او اینبار بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ لیگ برتر انگلیس نامیده شد.

سوارز گرچه ۶ بازی اول لیگ را به دلیل محرومیت از دست داده بود اما در ۱۱ دیدار موفق شده است ۱۷ بار گلزنی کند.

عملکرد ماورای طبیعی او سبب شد تا از سوی انجمن هواداران لیگ برتر بهترین فوتبالیست سال ۲۰۱۳ نام گیرد.

این بازیکن ۲۶ ساله پس از دریافت این جایزه گفت :

"مایه افتخارم است که چنین جایزه ارزشمندی را از هواداران دریافت کرده ام."

"این جایزه تنها متعلق به من نیست ٬ این جایزه به همه تیمی هایم٬ مربیانم و مدیرانم و هر کسی که با باشگاه فوتبال لیورپول رابطه دارد متعلق است. بدون آنها من نمیتوانستم به این درجه برسم."

"۲۴ ساعت گذشته برایم فراموش نشدنی بودند. بردن تاتنهام با کاپیتانی من ترقی مهمی برایم است. و اکنون با دریافت این جایزه خوشحالیم مضاعف گشت."

"همه کسانی که مرا میشناسند میدانند که من عاشق فوتبال بازی کردن هستم.  و این همان مسئله ای است که بیشترین لذت را از آن میبرم. خوشنود هستم که باشگاهم و من سال را بسیار قوی به پایان میرسانیم و میتوانیم منتظر آینده ای پر از موفقیت باشیم."

"خیلی امیدوارم که سال ۲۰۱۴ سال محشری برای من و لیورپول و  -ببخشید که این مطلب را در خصوص جام جهانی پیش رو بیان میکنم - اروگوئه باشد."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 1,120